Witam. Jestem nowy w temacie lacrosse. Widzę, że niestety Katowice coś od kwietnia ucichły Byłby ktoś chętny pograć, potrenować, podziałać coś w temacie lacrosse na terenie górnego śląska? Szukam osób bez tzw. słomianego zapału Pozdrawiam.
Ja chwilowo reprezentuje słomiany zapal (zniechęcony tom co tu się działo do kwietnia) ale po wakacjach (przez które chciałbym się gdzieś załapać do pracy żeby mieć na kijek do lacrosse) się odezwę
svistu => mam do Ciebie ważne dla Was pytanie: Czy jesteście w stanie ogarnąć u siebie warunki do przeprowadzenia warsztatów? Prowadzę rozmowy z trenerem z New Jersey. Jest on zainteresowany poprowadzeniem warsztatów na południu Polski. Najbardziej mu odpowiadają okolice KRK, a więc ucieszy się jeżeli Katowice wejdą w grę.
Warsztaty te mogłyby sie odbyć w sierpniu. Jeżeli sie zadeklarujesz/upewnisz mnie, że dacie radę to ogarnąć to porozmawiam o tym z trenerem.
Jeżeli jesteście w stanie to zrobić, to daj do Was jakiś kontakt (mail), który mógłbym mu podać do korespondencji z Wami.
_________________ jak Bruce Lee, fu-fu-fu, smoka wejście. ^^
głównie mówi o Krakowie. (to widzisz z korespondencji na naszym mailu) Ale jak rozmawiałem z nim przez telefon wspominał coś, że jego żona (o tym napisałem na naszym forum) jest w/z Katowic. ale i nadmienił jakąś mieścinę k. Wadowic.
W każdym razie te okolice + ma zamiar jechać na kilka dni do Gdańska.
Za dużo informacji w czasie rozmowy przeleciało, żebym szczegóły zapamiętywał.
W każdym razie - on wysunął propozycje zrobienia w Krakowie. Ja dałem mu kontakt do Krakowa (który znalazłem na tym forum) + powiedziałem, że mogę zorganizować w Wawie. On jest gotowy zrobić w Wawie.
a wyjście, które uważam za najlepsze to zrobienie dwóch warsztatów. W Katowicach i Wawie. On bardzo chce poprowadzić warsztaty. Tyle, ile ich zorganizujemy.
Bardzo mu się spodobał pomysł 4-dniowych warsztatów w Wawie.
to się weźcie i ogarnijcie!